Veelgestelde vragen

Reserveren

Hoe ver van tevoren moet ik een tafel reserveren?

Op het terras kan een tafel maximaal 7 dagen voor aanvang worden geboekt. Voor een tafel binnen ook maximaal 7 dagen voor aanvang. Dit zal later uitgebreid worden naar maximaal 2 maanden.

Kan ik alleen een tafel voor buiten reserveren?

Nee, je kan een tafel voor zowel binnen als buiten reserveren. Uiteraard hangt dit wel af van de beschikbaarheid.

Voor hoeveel personen kan er maximaal worden geboekt?

De horecazaak waar je een boeking wilt plaatsen bepaald zelf het maximaal aantal personen. Dit heeft te maken met het oppervlak van de onderneming en de regels van het RIVM en de overheid.

Kan ik zelf bepalen of ik een tafel binnen of buiten boek?

Je kan er zelf voor kiezen of je binnen of buiten een tafel wil boeken. LET OP, wanneer de tafel eenmaal geboekt is kan de plek niet meer worden veranderd.

Hoe weet ik of mijn reservering geslaagd is?

Na boeking ontvang je direct een mail met de bevestiging van je reservering (check ook je spam map). Deze bevestigingsmail bevat een QR-code, deze heb je nodig bij aankomst van het terras.

Wat kan ik met deze QR-code?

Deze QR-code heb je nodig om aan te tonen dat je gereserveerd hebt. Je kan deze QR-code ook doorsturen naar de andere gast(en) waarmee je naar het terras gaat. LET OP, de QR-code is alleen geldig voor het aantal personen waarvoor gereserveerd is.

Kan ik het aantal personen wijzigen indien we met meer zijn dan aangegeven?

Het aantal personen kan niet worden gewijzigd. Wel kunnen reserveringen te allen tijde worden geannuleerd (tot 48 uur van tevoren, de kosten hiervoor bedragen EUR 0,50). Er kan een nieuwe reservering worden geplaatst op basis van beschikbaarheid op het terras. LET OP, er kunnen niet meer personen komen opdagen dan opgegeven tijdens de reservering.

Kan ik het aantal personen wijzigen indien we met minder zijn dan aangegeven?

Wanneer je met minder personen komt is het raadzaam het horecabedrijf hiervan op de hoogte te stellen. De reservering hoeft in dit geval niet perse aangepast te worden.

Kan ik zelf een tafel uitzoeken tijdens het reserveren?

Nee, de reservering geldt voor een aantal personen binnen een bepaald tijdsblok. De horecazaak bepaald zelf de aangewezen plaats.

Wat zijn de kosten voor het reserveren? Zijn dit kosten per persoon of per reservering?

De kosten per reservering bedragen €1,-(iDEAL), ongeacht het aantal personen. Deze kosten gelden dus per reservering.

De kosten zijn als volgt opgebouwd:

  • EUR 0,50 reserveringskosten voor de ondernemer
  • EUR 0,25 transactiekosten
  • EUR 0,25 servicekosten

Het horecabedrijf heeft een aantal tijdsblokken aangegeven. Kan hiervan afgeweken worden?

De tijdsblokken zijn leidend voor je reservering, zowel de starttijd als de eindtijd.

Aankomst

Wat moet ik doen bij aankomst?

De medewerker van het horecabedrijf zal vragen of je hebt gereserveerd waarop je de QR-code kunt laten zien.

Waarom moet ik mijn QR-code laten zien?

Door middel van de QR-code kan jouw reservering worden gecontroleerd. Indien de reservering correct is kan er plaats worden genomen aan tafel.

Moeten alle gasten binnen een reservering de QR-code laten zien?

Nee, een keer is voldoende. Hiermee kan de reservering en het aantal personen worden gecontroleerd.

Wat als mijn QR-code niet wordt gevraagd of gescand?

Wanneer dit het geval is kun je alsnog aan een medewerker vragen de QR-code te scannen. Dit is van belang omdat deze code jouw aanwezigheid bevestigd en voorkomt dat je als no-show wordt aangemerkt.

Mag ik later komen dan de gereserveerde tijd?

Wanneer je later bent, al dan niet in overleg en goedkeuring van het horecabedrijf, blijft de eindtijd van kracht. LET OP, de reservering vervalt 15 minuten na aanvangstijd mits er geen overleg is geweest met het horecabedrijf.

Ik heb gereserveerd, mag het horecabedrijf mij alsnog weigeren?

Ja, het horecabedrijf heeft te allen tijde het recht om toegang te weigeren. Echter moet de reden tot weigering wel gegrond zijn. Denk bijvoorbeeld aan:

  • Duidelijk dronken gedrag
  • Duidelijke ziekteverschijnselen, COVID-19 gerelateerd
  • Eerdere weigering bij het horecabedrijf
  • Niet opvolgen van instructies personeel
  • Met meer personen komen dan de reservering toestaat
  • Duidelijke overtreden overheidsregels, denk aan gezinssamenstelling

Wanneer moet ik het terras verlaten?

Het terras moet 15 minuten voor de eindtijd worden verlaten. Dus wanneer je een tafel van 12:00 - 14:00 hebt geboekt, zal je de tafel om 13:45 moeten verlaten. De horeca heeft hierdoor 15 minuten de tijd om de tafels gereed te maken voor de volgende gasten.

Ik wil annuleren

Kan ik zelf annuleren?

Ja, je kan te allen tijde zelf annuleren tot 48 uur voor aanvang. De kosten voor annulering bedragen dan EUR 0,50, deze kosten zijn de transactiekosten (2x EUR 0,25). Bij annulering binnen 48 uur voor aanvang bedragen de kosten €1,-. Wanneer je niet kunt is het altijd verstandig je reservering te annuleren. Bij 5x no-show wordt jouw account verwijderd en kunnen er geen reserveringen meer worden geplaatst.

Hoe kan ik mijn boeking annuleren?

In de bevestigingsmail staat een link waarmee de reservering geannuleerd kan worden.

Indien er minder mensen komen dan aangegeven moet ik dan annuleren?

Nee, dit hoeft niet. Geef dit wel even door aan het desbetreffende horecabedrijf.

Kan het horecabedrijf de reservering annuleren?

Ja, het bedrijf kan je reservering annuleren om de volgende redenen:

  • Gewijzigde regels vanuit het RIVM of overheid
  • Sluiting door plaatselijke overheid
  • Slecht weer (dit geldt voor een terras (buiten) reservering)

Krijg ik mijn boekingskosten terug als een horecabedrijf annuleert?

Ja, als een horecabedrijf jouw bestelling annuleert ontvang je de boekingskosten minus de transactiekosten a EUR 0,50 (2x EUR 0,25) terug.

Wie bepaalt of het weer te slecht is?

De horecaondernemer bepaalt of het weer van dermate aard is dat hij zijn terras wel of niet kan exploiteren.

Als een horecabedrijf mij weigert krijg ik dan mijn boekingskosten terug?

Niet wanneer dit gebeurd op basis van onderstaande gegronde punten.

  • Duidelijk dronken gedrag
  • Duidelijke ziekteverschijnselen, COVID-19 gerelateerd
  • Eerdere weigering bij het horecabedrijf
  • Niet opvolgen van instructies personeel
  • Met meer personen komen dan de reservering toestaat
  • Duidelijke overtreden overheidsregels, denk aan gezinssamenstelling

Hoe verwijder ik mijn account?

Een verzoek tot verwijdering van een account kunnen we in behandeling nemen zolang u nog GEEN boeking heeft gedaan. Vul het contactformulier in op onze site, vermeld hierbij duidelijk wat uw gebruikersnaam en e-mailadres is. Wij zullen uw aanvraag binnen 2 werkdagen in behandeling nemen.

No-show

Wat betekent de term no-show?

Dit betekent dat je hebt gereserveerd maar zonder enige vorm van kennisgeving niet komt opdagen.

Heeft een no-show consequenties?

Ja, bij 3x een no-show ontvang je een waarschuwing via de mail. Bij 5x een no-show wordt je account verwijderd van dit platform en kun je geen tafel meer reserveren.

Onverwacht en buiten onze schuld om kunnen we niet komen. Krijg ik dan een no-show?

Dit kan voorkomen worden door op eenvoudige wijze via de link in de bevestigingsmail te annuleren.

Aanmelden

Hoe meld ik mij als horecaondernemer aan?

Je kunt jouw onderneming aanmelden via terrasjeboeken.nl of tafeltjeboeken.nl. Download hier de handleiding voor horeca.

Kan ik onderscheid maken tussen overdekt en niet overdekt terras?

Bij het opgeven van de capaciteit geef je de totale capaciteit van je terras door. Als het weer het niet toelaat om het gehele terras te gebruiken dan kunnen reserveringen die niet overdekt zijn eenvoudig worden geannuleerd. De gast ontvangt dan zijn reserveringskosten minus de transactiekosten terug.

Hoe werken de tijdsblokken?

Je kan eigen tijdsblokken invullen. Je kan indelen hoe lang ze moeten zijn en of er verschil is tussen middag en avond. Je bent zelf in control.

Hoe deel ik mijn terras in?

Het terras kan worden ingedeeld op het aantal tafels en het aantal personen. Je kan aangeven hoeveel 2, 3, 4 etc persoons tafels er beschikbaar zijn voor reservering.

Heb ik ruimte voor een walk in?

Het platform biedt mogelijkheden voor passanten. Door middel van dit systeem kun je zelf invullen en inzien hoeveel tafels er geserveerd zijn. Mochten er tafels vrij zijn binnen een bepaald tijdsblok dan mogen passanten hier gebruik van maken.

Moet ik alle tafels reserveren voor het platform?

Dit is wel aan te bevelen, maar hoeft natuurlijk niet. Je bepaald zelf de hoeveelheid tafels die beschikbaar worden gesteld voor boeking.

Kan ik mijn capaciteit aanpassen in een van tevoren te definiëren periode?

Ja, je kan verschillende periodes aanmaken. Voor elke periode kunnen andere tijdsloten, openingsdagen en capaciteit worden toegevoegd.

Kan ik de capaciteit van mijn terras aanpassen

De gast kan maximaal 7 dagen vooruit boeken, dit betekent dat als je de capaciteit van je terras wilt veranderen, deze ook pas over 7 dagen kan ingaan. Dit om problemen te voorkomen met reeds gemaakte boekingen. Indien toch de huidige capaciteit niet correct is, kan deze alleen verwijderd worden als deze geen boekingen bevat. Indien boekingen aanwezig zijn, dan moeten deze eerst handmatig geannuleerd worden, waarna de capaciteit verwijderd kan worden.

Hoe werk het?

Waarom moet ik als ondernemer een plaats kiezen?

Om te borgen dat het zoeken naar een terras op plaats eenvoudig en goed werkt voor de gasten, moet een plaats geselecteerd worden uit een lijst van plaatsen. Indien de juiste plaats er niet bij staat dan graag de dichtstbijzijnde plaats selecteren en een e-mail sturen met het KvK nummer naar info@terrasjeboeken.nl met het verzoek om een plaats toe te voegen. Terrasjeboeken.nl zal dan beoordelen of deze plaats wel/niet wordt toegevoegd. Bij toevoeging wordt de plaats bij de opgegeven KvK door Terrasjeboeken.nl aangepast naar de nieuwe plaats.

Waarom moet ik als ondernemer mijn KvK invullen?

Terrasjeboeken.nl is alleen bedoeld voor de horeca. O.b.v. de SBi code behorende bij de opgegeven KvK wordt dit gecontroleerd. De volgende SBi codes worden geaccepteerd door Terrasjeboeken.nl:

  • 5629 Kantines en contractcatering
  • 55201 Verhuur van vakantiehuisjes en appartementen
  • 5530 Kampeerterreinen
  • 5590 Overige logiesverstrekking
  • 5621 Eventcatering
  • 5629 Kantines en contractcatering
  • 55101 Hotel-restaurants
  • 55102 Hotels (geen hotel-restaurants), pensions en conferentie-oorden
  • 55202 Jeugdherbergen en vakantiekampen
  • 56101 Restaurants
  • 56102 Fastfoodrestaurants, cafetaria's, ijssalons, eetkramen e.d.
  • 5630 Cafés

LET OP, Als een KvK is opgegeven met een ongeldige SBi code wordt de bijbehorende horecazaak verwijderd uit Terrasjeboeken.nl

Wat moet ik doen bij aankomst van de gast(en)?

Zodra de gast zich heeft aangemeld kan de QR-code worden gescand. Door het scannen van de code wordt ook de financiële bijdrage naar jou in gang gezet. Ook voorkom je door het correct scannen van de code dat de gast als no-show wordt gezien. Vervolgens wordt de afwikkeling volledig geautomatiseerd afgehandeld.

Hoe ver van tevoren kan een tafel gereserveerd worden?

Een tafel op het terras kan vanaf 7 dagen van tevoren gereserveerd worden. Voor binnen is de termijn ook 7 dagen, deze zal later worden verruimd naar een termijn vanaf 2 maanden.

Wat gebeurt er als een gast niet komt opdagen?

De gast krijgt na 3x een no-show een waarschuwing. Na 5x een no-show wordt het account van de gast verwijderd. Deze kan geen reserveringen meer plaatsen via het systeem.

Wat te doen als een gast te vroeg is?

De gast heeft een reservering geplaatst voor een bepaald tijdsblok. Wanneer een gast te vroeg is, en er is een tafel vrij, kunnen ze alvast plaatsnemen. Mocht dit niet het geval zijn moet de gast terug komen op het juiste tijdstip.

Wat te doen als een gast te laat is?

De reservering vervalt 15 minuten na de gereserveerde aankomsttijd. Hiervan is de gast op de hoogte gesteld middels de bevestigingsmail. Mocht de gast later zijn en wil je hem / haar alsnog laten plaatsen, is dit geheel eigen keuze. De eindtijd van de reservering verandert hierdoor niet.

Wat te doen als meer gasten verschijnen dan aangegeven?

De gast heeft een reservering geplaatst voor een bepaald aantal personen. Hier heb jij als horecabedrijf ook rekening mee gehouden. Als je plaats hebt voor extra gasten en dit ook wilt faciliteren mag dit altijd.

Wat te doen als minder gasten verschijnen dan aangegeven?

Terrasjeboeken.nl adviseert gasten te allen tijde informatie tijdig door te geven aan het horecabedrijf. Dit is ook het geval wanneer er minder mensen komen dan aangegeven.

Kan ik gasten weigeren op basis van gedragen, ziekte verschijnselen of ervaringen uit het verleden?

Ja, uiteindelijk ben jij als ondernemer baas in eigen huis. Je kan een gast altijd weigeren op basis van gegronde redenen.

Kan de reservering voor binnen worden omgezet naar buiten en omgekeerd?

Gasten reserveren specifiek voor binnen of buiten. Als je dit wil en kan wijzigen ben je hier vrij in. Wil de gast dit op voorhand doen, zal eerst de reservering geannuleerd moeten worden. Vervolgens kunnen ze een nieuwe reservering plaatsen op basis van beschikbaarheid.

Kan een gast online zijn eigen tafel uitzoeken?

Nee, de gast kan niet zijn eigen tafel uitzoeken. De horecaonderneming heeft de regie over de indeling en de plek voor haar gasten.

Welke tafel typen zijn er?

De capaciteit van de tafels kan naar eigen wens worden ingevuld. 2-persoons tafels kunnen worden ingegeven als capaciteit ‘2 personen’. Maar een 4-persoons tafel kan worden aangemerkt voor de capaciteit 2-3 personen, 3-4 personen of 4 personen.

Wanneer er voor een maximale bezetting wordt gekozen, kun je alle tafels voor het maximale aantal personen invullen. Dus een 4-persoons tafel ook inzetten met een capaciteit van 4 personen. Deze is dan niet beschikbaar voor minder mensen. Houd hier wel rekening met het feit dat je minder flexibel bent voor het boeken.

Voorbeeld:

Je terras heeft 15 tafels, waarvan 3 tafels 2-persoons zijn. Aan 2-persoons tafels kan geen andere capaciteit worden aangemerkt dan 2 personen. Alle andere tafels hebben 4 stoelen. Het terras kan als volgt worden ingedeelt:

  • 2-persoons tafel : 3x (dit is een vast gegeven)
  • 2 - 3 - 4 persoonstafel : 4x (deze tafels zijn dus door 2 of 3 of 4 personen te boeken)
  • 3 - 4 persoonstafel : 4x (deze tafels zijn dus door 3 of 4 personen te boeken)
  • 4-persoons tafel : 4x (deze zijn dus uitsluitend door 4 personen te boeken)

Hierbij is dus je minimale capaciteit indien alle tafels zijn geboekt 42 personen en je maximale capaciteit indien alle tafels zijn geboekt 54 personen. Denk goed na over de indeling. Echter kun je altijd je capaciteit aanpassen.

LET OP, je kan elke tafel maar 1x aanmerken, geef dus niet je 2-persoons tafels alsnog op in de 2/3/4 kolom. Elke tafel is een unieke tafel en dient 1x ingevoerd te worden.

Hoe zien de tijdsloten eruit?

De tijdsloten durende van 1 uur tot 2,5 uur kunnen per kwartier worden ingepland. Bijvoorbeeld: 1:15 - 1:30 - 1:45 etc. Alle tijdsloten die langer dan 2,5 uur duren kunnen per half uur worden ingepland. Bijvoorbeeld: 2:30 - 3:00 - 3:30 etc. Bij het invullen van de tijdsloten per dag, kan gekozen worden uit een lijst van mogelijkheden voor de duur van een tijdslot. De duur van een tijdslot is altijd inclusief 15 minuten wisseltijd. Voorbeeld: tijdslot van 12:00 - 14:00 wordt getoond aan de consument als 12:00 – 13:45.

Is de tijd voor wisselen inbegrepen bij de tijdsloten?

Ja, per tijdslot is 15 minuten wisselen meegerekend. In deze tijd kan het terras worden opgeruimd, schoongemaakt en kan het personeel voorbereidingen treffen voor de volgende gasten. Bijvoorbeeld, een gast heeft een tafel geboekt van 12:00 - 14:00. De gasten moeten om 13:45 de tafel verlaten, zodat de horeca 15 minuten heeft om de tafel gereed te maken voor de volgende gast(en).

Welke tafeltypen worden er ondersteund?

Typen met minder dan 1,5 meter tussenruimte:

  • 2-pers. 1-huishouding tafel
  • 3-pers. 1-huishouding tafel
  • 4-pers. 1-huishouding tafel (min. 2)
  • 4-pers. 1-huishouding tafel (min. 3)
  • 4-pers. 1-huishouding tafel
  • 5-pers.1-huishouding tafel (min. 4)
  • 6-pers.1-huishouding tafel (min. 5)
  • 6-pers. 1-huishouding tafel
  • 8-pers. 1-huishouding tafel (min. 5)
  • 8-pers. 1-huishouding tafel (min. 6)
  • 8-pers. 1-huishouding tafel (min. 7)
  • 8-pers. 1-huishouding tafel

Typen met 1,5 meter tussenruimte:

  • 2-pers. vrienden tafel
  • 3-pers. vrienden tafel
  • 4-pers. vrienden (min. 2)
  • 4-pers. vrienden tafel (min. 3)
  • 4-pers. vriendentafel
  • 5-pers.vriendentafel (min. 4)
  • 6-pers.vriendentafel (min. 5)
  • 6-pers. vriendentafel
  • 8-pers. vriendentafel (min. 5)
  • 8-pers. vriendentafel (min. 6)
  • 8-pers. vriendentafel (min. 7)
  • 8-pers. vriendentafel

Let op, personen uit 1-huishouden kunnen dus wel een vrienden tafel (> 1,5 meter) reserveren maar vrienden kunnen geen 1-huishouden (< 1,5 meter) tafel reserveren.

Openingstijden van de horecaonderneming (aanvangstijd)?

Per dag kan er worden ingevoerd hoe laat je bent geopend. Vanaf het tijdstip van opening kunnen de terrassen worden ingedeelt en geboekt. De openingstijd van de horecaonderneming moet liggen tussen 07:00 en 19:00.

Flexibele buitencapaciteit

Er is een mogelijkheid om buiten en buiten-2 in te plannen. Buiten is ingedeeld op basis van de capaciteit op dat moment, dit kan bijvoorbeeld minder zijn ivm markt. Na het wisselmoment, dus bijvoorbeeld wanneer de markt weg is en je het terras weer kunt uitbreiden, kun je buiten-2 gaan inplannen. Let op, Buiten-2 overruled buiten vanaf het wisselmoment. Alle tafels moet opnieuw worden ingepland!

Wat is het verschil tussen een vrienden en 1-huishouding tafels?

De overheid geeft aan dat gasten op 1,5 meter afstand van elkaar moeten zitten, tenzij het personen uit hetzelfde huishouden betreft. Om deze maatregel te ondersteunen heeft terrasjeboeken.nl verschillende tafeltypen toegevoegd (vrienden en 1-huishouden), zodat het terras optimaal ingedeeld en gereserveerd kan worden.

  • Tafeltype ‘1-huishouden’ kan alleen gereserveerd worden door een boeking o.b.v. 1-huishouden
  • Tafeltype ‘vrienden’ kan gereserveerd worden door een boeking o.b.v. vrienden en 1-huishouden
  • Een 1-huishouden zal altijd eerst gebruik maken van een 1-huishouden tafel, zijn deze niet meer beschikbaar dan wordt gekeken of een vrienden tafel nog mogelijk is.

Let op, personen uit 1-huishouden kunnen dus wel een vrienden tafel (> 1,5 meter) reserveren maar vrienden kunnen geen 1-huishouden (< 1,5 meter) tafel reserveren.

Hoe meld ik mijn onderneming af?

Wanneer een ondernemer zich wil afmelden voor terrasjeboeken.nl kan er een mail gestuurd worden naar info@terrasjeboeken.nl. Na ontvangst van het verzoek zal het account verwijderd worden. Let op, het verwijderen van een account kan alleen wanneer er geen actieve reserveringen meer lopen.

Hoe breng ik terrasjeboeken.nl onder de aandacht?

Wij hebben een beeldbank gemaakt waar allerlei banner materiaal kan worden gedownload. Algemene banners maar ook beeldmateriaal gepersonaliseerd op plaats. Via de volgende link ga je gelijk naar de beeldbank: https://terrasjeboeken.nl/beeldbank

Kosten en opbrengsten

Wat zijn de kosten per boeking?

Je betaalt als gast €1,- (iDEAL) boekingskosten per boeking, hiervan is:

  • EUR 0,50 reserveringskosten voor de ondernemer
  • EUR 0,25 transactiekosten
  • EUR 0,25 servicekosten

Wat zijn de kosten van het platform voor horecaondernemers?

Het gebruik is volledig gratis! Ondernemers ontvangen zelfs EUR 0,50 bij elke gescande boeking. Dit bedrag wordt maandelijks uitgekeerd.

Hoe zijn de boekingskosten opgebouwd?

De gast betaald €1,- (iDEAL) per reservering.

  • EUR 0,50 hiervan gaat naar de ondernemer wanneer de QR-code juist is gescand.
  • EUR 0,25 transactiekosten
  • EUR 0,25 servicekosten

Wanneer ontvang ik mijn bedrag?

Dit bedrag wordt maandelijks uitgekeerd en wordt berekend op het aantal juist gescande QR-codes.

Portaal

Hoe zie ik de bezetting versus de beschikbare capaciteit?

Je kunt per dag de gereserveerde plaatsen versus de ingevoerde capaciteit inzien. Per tijdsblok kun je ook het aantal tafels en de daarbij horende gasten zien. Dit zorgt ervoor dat je gemakkelijk een inschatting kan maken of er plek is voor passanten.

Wanneer een tijdsblok is gestart, kan er voor dit blok dan nog gereserveerd worden?

Nee, gasten kunnen tot 1 minuut voor de start van het tijdsblok nog reserveren. Wanneer het tijdsblok is gestart, kan hiervoor niet meer gereserveerd worden. De tafels die binnen dit tijdsblok nog beschikbaar zijn kunnen worden gebruikt voor passanten.

Moet ik een no-show melden?

Nee, dit gaat automatisch. Doordat de QR-code van de gast niet is gescand zal deze automatisch als no-show worden gezien. Als een gast 3x een no-show registratie heeft krijgt deze een waarschuwing. Bij 5x een no-show zal het account van deze gast worden verwijderd waardoor deze ook niet meer kan reserveren.

Ondernemer annuleert

Hoe en wie bepaalt de sluiting van het terras, bijvoorbeeld door slecht weer?

Je bepaalt zelf of het terras (gedeeltelijk) gesloten moet worden ivm bijvoorbeeld slecht weer.

Hoe annuleer ik reserveringen?

In de gebruikersomgeving is een functie ‘(gedeeltelijk) sluiting’ van het terras geïntegreerd. Door het simpel aanvinken van bepaalde tijdsloten of reserveringen gaat er direct een geautomatiseerde mail naar de gast. Hierin staat vermeld staat dat de reservering is geannuleerd en kosten, minus de transactiekosten, worden teruggestort.

Hoe kan ik mijn terras gedeeltelijk annuleren?

Op basis van ‘first-inn / last-out’ kun je selecteren hoeveel tafels er geannuleerd worden. Als je bijvoorbeeld 20 tafels in je systeem hebt, waarvan er 8 volledig droog en verwarmd staan, kunnen de overige 12 tafels worden geannuleerd.

Wat gebeurt er met de boekingskosten bij annuleren van een boeking?

De gast zal zijn boekingskosten, minus EUR 0,50 transactiekosten, terug ontvangen.

Cookiemelding

Onze website maakt gebruik van cookies. Door op 'accepteren' te klikken, ga je akkoord met ons cookiebeleid.